فروش فایل مرسی - فروشگاه اینترنتی فایل | پاورپوینت آماده - پروژه آماده - فایل و محصولات دانلودی

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 26
  • بازدید کل : 222012

پاورپوینت شبکه های فضایی قابل گسترش ( تاشونده و جمع شونده ) - همراه با هدیه ویژه


پاورپوینت شبکه های فضایی قابل گسترش ( تاشونده و جمع شونده ) - همراه با هدیه ویژه

فرمت فایل اصلی : پاورپوینت ( ppt )

حجم درحالت فشرده : 1.12 مگابایت

تعداد صفحات فایل : 21 اسلاید

هدیه محصول : فایل پاورپوینت سازه های دینامیکی (داوینچی) - 14 اسلاید

هردوفایل (فایل اصلی و هدیه) در یک فایل زیپ (zip-winrar) قرار گرفته است.

.

پاورپوینت شبکه های فضایی قابل گسترش ( تاشونده و جمع شونده ) در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx - همراه با هدیه ویژه

.

بخشی از متن موجود در داخل فایل:

شبکه های فضایی قابل گسترش ( تاشونده و جمع شونده )

با سازه های قابل گسترش معمولی از قبیل شبکه های تا شونده درهای آسانسور آشنا هستیم. سازه های سه بعدی از این نوع ، برای اولین بار توسط مهندس اسپانیایی امیلیوپرزپینه رو ابداع شد. در اوایل دهه 1960 او شبکه های فضایی تا شونده را طراحی کرد .

در این قبیل سازه ها واحد تا شونده پایه از دو عضوی که در وسط یا نزدیکی وسط طولشان به یکدیگر متصل شده اند و مکانیزم قیچی را به وجود می آورند ساخته شده است .سپس انتهای اعضای چندین مکانیزم قیچی ممکن است به صورتی از پیش تعریف شده ، به منظور تشکیل فرم یک خرپای گسترده به یکدیگر متصل شوند.یک سری از این مجموعه های مسطح ممکن است توسط مکانیزم های شبه قیچی به صورت مایل به یکدیگر متصل شوند تا یک شبکه سه بعدی تاشونده را بوجود آورند .

نحوه باز شدن سازه در حین اجرا

در محل سایت ، هربسته به پهنای 2/8 متر شبیه به پرده ای از مرکز یک تیر بالابرنده از خرپای مخصوص آویخته شده که در انتهای عضو با یک ریل و یک سری از گیره های حمل کننده متصل شده به هم توسط یک کابل فولادی ، آماده شده است .برای گسترش هر شبکه فضایی بسته تا شده به صورت متقارن از مرکز کشیده می شود تا به پهنای کامل برسد .اعضای موقتی برای جلوگیری از دوباره تا شدن سازه استفاده می شود .

سیستم پانتادوم

شبکه های فضایی معمولاً برای سازه سقف با دهانه های وسیع مانند استادیوم های ورزشی یا آشیانه هواپیما به کار می روند و در این موارد روش نصب می تواند تاثیر بسزایی در قیمت ساخت داشته باشد . در صورتی که سقف با حداقل تداخل در مراحل ساخت سایر قسمتهای ساختمان و تا حد امکان نزدیک به سطح زمین به منظور کاهش هزینه بالابر ساخته شود ، صرفه جویی چشمگیری در زمان و هزینه به وجود می آید .بر این اساس ، شبکه های فضایی مسطح اغلب روی تکیه گاههای موقت در فاصله چند متری از سطح زمین در سطحی مناسب برای تاسیسات و پوشش بام ، قبل از آنکه به محل نهایی خود بالا برده شوند ، برپا می شوند . این کار برای شبکه های فضایی مسطح مناسب است ولی ، زمانی که یک منحنی سه بعدی قابل ملاحضه در بام وجود دارد ، این روش بسیار مشکل می شود .

نوآوری جدید در این زمینه سیستم « پانتادوم » است که توسط مهندس ژاپنی مامورا کاواگوچی ابداع شد. قاعده کلی این سیستم بر این اساس است که یک سازه با چهار یا تعداد بیشتری اتصال مفصلی در یک سطح ، یک مکانیزم است که می تواند به آزادی حرکت کند . مانند مکانیزم مفصلی یا پانتوگراف که وسیله ای برای کپی کردن نقشه ها به صورت مستقیم یا جهت تغییر در مقیاس آنها به کار می رود .

مقطع طولی و پلان یک پروژه تئاتر متحرک ساخته شده در سال 1971 .
در این تئاتر شبکه فضایی تا شونده ابتدا در چهار نقطه که هر کدام با چهار تیر عمودی پایدار جانبی سازه را حفظ می کند ، نگه داشته شده است .

.

پیش نمایش اسلایدهای فایل:

پیش نمایش شبکه های فضایی قابل گسترش ( تاشونده و جمع شونده )


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

وب سایت ما: https://filemas.com اینستاگرام و کانال تلگرام ما: filemascom@

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "مر30 فایل" می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما