فروش فایل مرسی - فروشگاه اینترنتی فایل | پاورپوینت آماده - پروژه آماده - فایل و محصولات دانلودی

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 33
  • بازدید کل : 226023

دانلود پاورپوینت (اسلاید) بررسی شير سويا


دانلود پاورپوینت (اسلاید) بررسی شير سويا

دید کلی :
پاورپوینت بررسی شير سويا در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

تعداد صفحات فایل: 25 اسلاید

دسته بندی: پاورپوینت آماده صنايع غذايی

فرمت فایل اصلی: PowerPoint قابل ویرایش

 

1- این پاورپوینت دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده ارائه یا پرینت است.

2- کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

3- در این پاورپوینت مباحث به زبان ساده و قابل درک برای همه گفته شده و برای ارائه آن هیچ مشکلی نخواهید داشت.


 

توضیحات کامل :

پاورپوینت بررسی شير سويا در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

دانه ها سويا :

دانه هاي سويا نقش مهمي در اغلب جوامع آسيايي به عنوان غذا و هم دارو دارد . و امروزه در فرهنگ غربي براي ارزش غذايي شان بهتر شناخته شده اند .بيشترين برجستگي ، نقش فعاليت هاي حياتي آنها در درمان و پيشگيري بيماري ها است و به همين جهت مصرف آنها را توسعه داده است . بنابرين درمان واستفاده هاي پزشکي اصلي از دانه هاي سويا درخواست استفاده از آنها را افزايش داده زيرا آنها « نقش غذايي و چند کاربردي » و طبيعت آنتي اکسيداني آنها براي سلامتي افراد مفيد است .

 

مقايسه و ارزش غذايي :

برخلاف ديگر گياهان ، دانه هاي سويا محتوي واريته اي از ترکيبات غذايي هستند که سلامتي افراد را تأمين ميکند . آنها همچنين بي مانند هستند زيرا که تمام بخش هاي گياه شامل برگها ، ساقه ها و بذرها به مصرف غذا ، دارو يا علوفه حيوانات مي رسد . دانه سويا شامل ترکيبات تشکيل دهنده از پروتئين به مقدار 40 _38 % ، چربي 18% که 85% آن اشباع نشده به مقدار زياد در اسيد لينولئيک و لينولنيک ، 23% اولئيک اسيد و 16% اسيد پالمتيک .بيشترين اسيد هاي چرب در دانه هاي سويا و مشتقهاي آنها اشباع نشده است و از اينرو مستعد براي اکسيداسيون هستند .

 

دانه سويا محتوي 30% کربوهيدرات ، که 15% آن غير محلول و 15% ديگر آن کربوهيدرات محلول است . ديگر ترکيبات متنوع شامل آلفا- توکوفرول ، نايسين ، پيرودکسين و فولاسين است . دانه هاي سويا همچنين منبع خوبي از فاکتور هاي آنتي اکسيداني از قبيل ساپونين ها ، فسفوليپيد ها ، بازدارنده هاي پروتئاز ، فيتاز و بازدارنده هاي تريپسين است .

پروتئين دانه هاي سويا يا پروتئين ايزوله شده سويا به طور وسيع در صنعت غذايي استفاده شده و در بسياريي از فرمولاسيون هاي محصولات غذايي کودکان و ديگر غذاهاي مفيد جهت سلامتي قرار دارد زيرا دانه هاي سويامحتوي اجزاء فعال بيولوژيکي متعددي هستند که اين پروتئين ها سودمندي بخصوصي براي فعاليت هاي استروژنيک آنها دارند . همانند پروتئين ها ي سويا ، ايزوفلاون هاي گياه از فيتواستروژنز ناشي شده و وابسته به نوعي ازترکيبات شناخته شده چون فلاونوئيد ها هستند .

 

 

آنها ترکيباتي فنوليک با ساختماني همانند استروژنزهاي انساني هستند . ايزوفلاون هاي عمده در دانه هاي سويا و غذاهاي غيرتخميري سويا ، گلوکوزيد غير فعال شامل 95-80% از کل ايزوفلاون هاي تمرکزيافته شده است . آنها سالم شناخته شده اند تا تأمين کنند اثرات مفيدي را براي پيشگيري و درمانبسياري از بيماري هاي سالخوردگان مانند : بيماري هاي قلب و عروق ، کاسترول بالا ، تراکم استخوان و سرطان هاي سينه ، روده بزرگ و پروستات .

 

آنزيمهاي سويا :

طعم عمده لوبيايي سويا ناشي از آنزيم هاي کمپلکس ليپوکسيژناز است . در تجارت براي ليپوکسيژناز اهميت عمده اي مطرح شده زيرا اکسيداسيون ليپيدها را کاتليز کرده و باعث تبديل اسيد هاي چرب به فرم هيدروپراکسيداز مي شود . هر چند آنزيم هاي ليپوکسيژناز به آساني توسط جوشاندن به مدت 5-3 دقيقه غيرفعال شده و اين فرايندBlanching است که از ايجاد طعم لوبيايي جلوگيري مي کند .

 

فهرست مطالب:

دانه ها سويا

مقايسه و ارزش غذايي

آنزيمهاي سويا

محصولات سويا

شير سويا

شيرسويا چيست؟

ارزشهاي غذايي شير سويا

دسترس پذيري شير سويا

شير سويا را خودتان تهيه کنيد

شير سويا چگونه ساخته مي شود ؟

 


مبلغ قابل پرداخت 6,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

وب سایت ما: https://filemas.com اینستاگرام و کانال تلگرام ما: filemascom@

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "مر30 فایل" می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما